If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Пич, винаги съм смятал, че форумите са място, където хората си помагат..... Има хора (колкото и да Ти е странно), които не знаят всичко..... Аз задавам въпрос, на който не зная отговора, и очаквам от хора, които са наясно да ми обяснят. Иронията не е нужна. Ако Ти знаеш всичко свързано с Ксенона, Лупите и т.н. помогни на другите, които не знаят, ако имаш желание, ако не.... не бъди надменен... И не съди за мен, без да ме познаваш (12000к), аз не съм таксиметров шофьор...
Ами толкова и той знае, щото ако много разбираше нямаше да го изцепва това нещо за 12 000к Щото 12 000к е 2 пъти по слаб като светлина от 6000к и ще дразни 2 пъти по малко
Ами толкова и той знае, щото ако много разбираше нямаше да го изцепва това нещо за 12 000к Щото 12 000к е 2 пъти по слаб като светлина от 6000к и ще дразни 2 пъти по малко
Купих си тея биксенонови лупи,с крушки 8000К и интересува кабелите при сините стрелки и 2та ли са за ейнджъл айс-а и къде се свързват-някъде на 2рата снимка ли и изобщо ако ми обясните кое,как се връзва и как да захвана лупите към самият фар ще съм ви бладорен Само знам,че кабелите от червената стрелка са за крушката и се свързват с баласта
Едните (които ги знаеш) са за ксенон крушката, другите трябва да са за енджълайса и подвижната пластина която ти сменя къси-дълги. На енджълайса кабелите трябва да минат през запалка която вероятно имаш е комплекта, а другия който е за пластината се вързва към дългите светлини. По принцип така стоят нещата с тия кабели. Пусни снимки на всички неща в комплекта за да ти отговори някой по-конкретно.
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Температурата на цвета се измерва в градуси по Келвин, която показва оттенъка на източник на светлина, в този случай ксеноновата крушка. Много хора, които не са запознати с принципите на осветление може да смятат, че колкото повече келвина е крушката, толкова е по-ярка е светлината, която излъчват. Това обаче не е така. Именно затова ОЕМ производителите на автомобили оборудват колите си с 4100K до 4300K HID крушки.
Температурата на цвета се измерва в градуси по Келвин, която показва оттенъка на източник на светлина, в този случай ксеноновата крушка. Много хора, които не са запознати с принципите на осветление може да смятат, че колкото повече келвина е крушката, толкова е по-ярка е светлината, която излъчват. Това обаче не е така. Именно затова ОЕМ производителите на автомобили оборудват колите си с 4100K до 4300K HID крушки.
Щото 12 000к е 2 пъти по слаб като светлина от 6000к и ще дразни 2 пъти по малко
Как сметна,че 12000к е два пъти по-слаба от 6000к? В линка,които дадох аз и в този,който даде ти се казва едно и също нещо, а именно,че това е означение за ЦВЕТА на ксенона,но не и за неговата мощност и интензитет. Не се изказвам неподготвен,аз съм си написал домашната.
Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече. Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02
Как сметна,че 12000к е два пъти по-слаба от 6000к? В линка,които дадох аз и в този,който даде ти се казва едно и също нещо, а именно,че това е означение за ЦВЕТА на ксенона,но не и за неговата мощност и интензитет. Не се изказвам неподготвен,аз съм си написал домашната.
Пак продължаваш да пишеш глупости!
Обяснявам ти го още веднъж!
4300 е най-силния ксенон, 12000 и нагоре е много слаб!!!
Ето ти графика, виж я и се поправи!
Необходимо ли е да ти обяснявам пак че 4300 е на 3200 лумена а 12000 е на 1800 Поредния заблуден си явно и точно тоя с 4300 ако не го е регулирал тежко ти е насреща
ПП: Пояснявам и лумен какво е - това е единица за измерване на силата и яркоста на светлината.
Момчета преди да се изпокарате кой какъв е сложил, колко келвина и т.н. и да заключат темата... искам да питам само от ebay ли може да си намеря лупи?Гледам много хора сте сложили,та ако може направо споделете..дори и на лично.Много ви благодаря!!!Поздрави
аз съм така (както и повечето тук) с ксенон в обикновените фарове.
моя е 6000к, но най-добре се получава с 4300к (свети си с дневна светлина и няма голяма разлика от цвета на нормален фар, което за пред катаджиите е предимство )
разликата е огромна, все едно до сега си карал със свещи. Има обаче има две съществени неща:
-задължително трябва да минеш на реглаж на фаровете
-хубаво е да имаш пръскалки на фаровете (ксенона не се нагрява толкова и през зимата не се топи сняг и лед от стъклото на фара)
няма спор, че най-хубаво е с лупи, така нещата си стават истински и няма да имаш евентуален проблем с катаджии....и най-важното не заслепяваш колите пред теб и срещу теб. Колегата mirchozo e експерт - пиши му ЛС да ти каже кое как става за да не те хранят тук.
Успех! виждам че си фен и искаш колата ти да е перфектна.
Благодаря ти много....
Ето така се прави, нормално обяснение... без ирония...
Благодаря на всички, в този спор, бяхте много полезни...
Не съм съгласен за заключението 4300К. Аз съм с 6000К и мога да кажа, че този истински бял цвят е доста разбиващ нощем, в дъждовно време. А и в двата сайта, дето съм качил по-горе за да прекратя безмислените караници, специалистите явно са посочили 6000К. И все пак това е мой съвет с който не задължавам никого. И моите крушки (и баласти) са 55W
Comment